سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از پروژه‌های متوقف و رها شده این سازمان،گفت: در این دوره مدیریت شهری هیچ پروژه رهاشده و متوقفی نخواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منهارت پرفورمنس تیونر بسیار مطرح آلمانی که ارتباطات نزدیکی با ب ام و دارد، در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود سراغ ب ام و ئی ۳۰ ام رفته تا یک هیولای جدید را معرفی کند. این پروژه " ۳.۵ توربو ام اچ ۳ " نام دارد.
رئیس جمهور در جریان بازدید از تحریریه جرس صدا و سیما گفت: نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت قرار دارد.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان در حال تکمیل است، گفت: تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها تا پایان سال در مناطق محروم افتتاح می‌شود.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در کشور داریم که با تمام توان در جهت تکمیل آنها تلاش می‌کنیم.
ایلام- وزیر کشور با تأکید بر اینکه در جای جای کشور شاهد پیشرفت هستیم، گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: دولت می‌بایست برای تکمیل برخی از طرح‌هایی که نیمه تمام مانده است اقدام لازم را انجام دهد چرا که این پروژه‌ها موجب نارضایتی و اذیت مردم شده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان استان خوزستان تا مهرماه خبر داد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهر خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
اهواز- رئیس جمهور، آب و فاضلاب و برق را جزو مسائل اولویت‌دار خوزستان عنوان کرد و گفت: مدیران استان به اجرای بدون اشکال طرح‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال احداث اهتمام داشته باشند.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف در سطح شهر تهران تاکید کرد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرساز اولویت سال ۱۴۰۲ سازمان نوسازی مدارس کشور خواهد بود.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به طراحی و تولید پروژه TF21 به عنوان یکی از پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودرو، محصولی کاملا جدید است که منطبق با استانداردهای ۸۵گانه، طراحی و تولید می‌شود.
اهر- فرماندار اهر با انتقاد از روند لاک‌پُشتی پروژه‌های راه‌سازی شهرستان اهر بر ضرورت سرعت بخشیدن به پروژه های نیمه تمام حوزه راه این منطقه تاکید کرد.
آنچه قطعی است خودرو‌های فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران از افتتاح برخی از این پروژه‌ها تا ابتدای سال آینده خبر داد.
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات در نشست با دفتر فنی و مهندسی وکارشناسان پروژه های ICT استانی به تسریع در انجام پروژه‌های نیمه کاره این وزارتخانه تاکید کرد.
کارمندان در شرکت‌ها بیمه می‌شوند و اصلاً مشخص نیست که چرا باید مجدداً در پروژه‌های مختلف بیمه شوند و حق بیمه برایشان پرداخت شود. از طرف دیگر، معمولاً سازمان تأمین اجتماعی صورت حساب پیمانکاران را قبول نمی‌کند و روی تمام فاکتور حق بیمه قرارداد اعمال می‌شود. در این شرایط سخت کسب و کار تحمیل هزینه‌های بالا نظیر حق بیمه قرارداد باعث ورشکستگی شرکت‌ها می‌شود.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: همدان تنها از یک منبع آبی سد اکباتان برای تامین منابع آبی استفاده می‌کرد و متاسفانه اَبرپروژه آبرسانی به این شهر در طی ۱۷ سال گذشته زمین مانده بود، اما با تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تکمیل شده است.
وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 242 طرح‌ورزشی در هفته دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت جاری پروژه‌های ورزشی نیمه تمام با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند تا با این افتتاح‌ها سرانه ورزشی استان‌ها افزایش پیدا کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از پروژه‌های متوقف و رها شده این سازمان،گفت: در این دوره مدیریت شهری هیچ پروژه رهاشده و متوقفی نخواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ